رایحه ظهور

راز جمله عجیب امام خامـنه ای در دیدار خانواده شهید سلیمانی ، طوفان جهانی در راه است ...

چند روز قبل نائب امام زمان(عج) در دیدار خانواده ی شهید سلیمانی در تاریخ( 10/10/1402) جملاتی فرمود که بسیار عجیب بود و واکنشهای مختلفی در محافل دوست و دشمن ایجاد کرد :


» ابتدای نظرات (6316)

نماز خواندیم، بعد من نشستم روی پلّه، یک صحبت گرم و گیرایی کردم؛ قبلاً هم فکرش را نکرده بودم؛ خدای متعال همین‌طور حرف میزد! در واقع زبان من بود، حرف خدا بود؛ خیلی جلسه‌ی عجیبی بود، خیلی تأثیراتی گذاشت…

علی رغم برخی برداشتهای نادرست که از این بیانات صورت گرفته است ، این احتمال می رود که معظم له با انگیزه و هدف قبلی با ذکر این خاطره و جملات رازآلود در نظر دارد حقایق مهمی را به جامعه و جبهه حق و باطل منتقل نماید.

حقایقی که از جملات معظم له برداشت می شود :

دوستان بدانند که ما و جهان در آستانه تحولات بسیار مهم و البته سخت منطقه ای و جهانی قرار داریم و  خود را برای آن آماده کنند.

جبهه حق و تمام کسانی که ما را قبول دارند بدانند و اعتماد کنند که ما با خداییم و خدا با ماست ما با خدا راز و نیاز می کنیم و حرف می زنیم و او به زبان ما حرف می زند و دستورات حساس و بی سابقه ای که در آینده صادر خواهد شد از طرف خدا و حجت خدا امام عصر(عج) است که برای در امان ماندن از خطرات و حوادث بزرگ آتی و پیروز شدن در تحولات و اتفاقات و جنگهای بزرگ پیش رو  صادر خواهد شد.

 دوستان به درستی این مواضع و فرمانها اعتماد داشته باشند و آن را سخن حجت خدا و خدا بدانند و رزمندگان و علی الخصوص سرداران و فرماندهان جبهه حق  دل قوی دارند و در اجرای این فرمانها لحظه ای تردید و درنگ نکنند.

جامعه بداند که در نهایت این راه و پایان این طوفان پیروزی و نجات با ما و جبهه حق خواهد بود.

دشمنان نیز با درک این موضوع و حقیقت مهم که ما با خداییم و خدا با ماست و مطابق پیش گوییهای عصر ظهور  شکستی بزرگ و تاریخی در انتظار آنان است از هم اکنون قدرت و اراده و امید خود را از دست بدهند و نتوانند آنچنان که باید و شاید از امکانات مادی و غیرمادی خود در جنگ بزرگ پیش رو بهره ببرند.

 

 به دنبال گستاخی و تجاوز بی سابقه ی دشمنان در هدف قرار دادن و قتل عام زائران بی دفاع  کرمان که البته در ادامه گستاخی های قبل در ترور شهید سید رضی و شهید العاروری بود و قطعا تداوم نیز خواهد داشت و در ادامه ، پیام قاطع نائب امام زمان(عج) پس از این حادثه تلخ که فرمودند :

 بسم الله الرّحمن الرّحیم

دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران،‌ بار دیگر فاجعه آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز را در کرمان و در فضای معطّر مزار شهیدان، به شهادت رساندند.

 ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ جگر گوشگان و عزیزان خود غرق ماتم شدند. جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دستهای آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.

اینجانب در عزای خانواده‌های مصیبت دیده با آنان همدل وهمراهم و صبر و تسلّای آنان را از خداوند متعال مسألت میکنم. روح مطهر شهیدان انشاءالله میهمان بانوی دو عالم و مادر شهیدان حضرت صدیقه‌ی طاهره سلام الله علیها است. با مجروحان حادثه همدردی میکنم و شفای آنان را از درگاه الهی خواستارم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۱۴۰۲/۱۰/۱۳

 

نائب امام زمان(عج) در این پیام و با قید فوریت و قریب الوقوعی ، وعده مجازات دشمنان جنایتکار سندگل را در طی پاسخی سخت داده و این پاسخ سخت را با اذن و اجازه خداوند قهار جبار دانسته است :

أذن للذين يقاتلون بأنهم ظلموا وإن الله على نصرهم لقدير  - سوره حج آیه 39

و البته همانگونه که خداوند در انتهای آیه ای که اذن قتال و جهاد برای مومنین صادر کرده است وعده نصرت و یاری مومنین را داده و به طور حتم  در جهادی که نصرت و یاری خداوند متعال باشد شکستی در کار نخواهد بود و پیروزی و ظفر قطعی ست!

در آخر چنین برداشت می شود که طوفان الاقصی که با شجاعت رزمندگان جان برکف حماس و رشادت و دلاوری مردم فلسطین آغاز شد و بنیان به ظاهر محکم کاخ ستمگران صهیونی را لرزاند و فروپاشید و با دلاوری بی نظیر  ملت ، رزمندگان و رهبر بزرگ یمن ادامه یافت اینک در آستانه تبدیل به طوفانی جهانی است ، طوفانی که  ظالمان و مستکبران جهانی را در برخواهد گرفت و در انتها و پس از پایان ، از آنها و لشگر به ظاهر بزرگ و مجهزشان چیزی باقی نخواهد گذاشت.

بشریت در این وانفسا و بن بست آخرالزمان  که هیچ راه چاره ای ندارد به راه روشنی که توسط عصای موسوی نائب امام زمان(عج) و با شکافتن بن بستها و دریاهای قدرت و هیبت دشمنان کشیده خواهد شد روی آورده و نجات خواهند یافت در حالی که طوفان جهانی ، لشگریان کفر و ظلم را در برگرفته و غرق خواهد نمود.

و نائب امام زمان(عج) در آغاز این دوره ی سخت و طاقت فرسا با ذکر جملاتی همانند موسای پیامبر بیان می دارد که ان ربی معی سیهدین ، خداوند قطعا با ماست و ما را هدایت خواهد کرد ، دل قوی دارید و محکم باشید ، به آینده ی روشن خود و تاریخ بنگرید و با گامهای استوار و  دلی سرشار از ایمان و یقین بسوی حوادثی که مجد و عظمت اسلام و خفت و خواری و نابودی دشمنان را در پی خواهد داشت پیش روید.

بشارتهای مبارک بسیاری که توسط ائمه اطهار(ع) در طی روایات عصر ظهور برای این دوره ی سخت بیان شده است اگر به درستی به جامعه و بدنه جبهه حق و توده های مردمی رسانده شود قطعا  نیرو و امید عظیم و انرژی و قدرت زیادی ایجاد خواهد نمود که موجب خواهد شد پیروزی راحت تر و سریعتر بدست آمده و هزینه ها و تلفات کاهش یابد.

و در این میان اعتماد و فرمانبری از جبهه حق مخصوصا در بین خواص و فرماندهان و صبر توده های مردمی  بسیار ضروری و حیاتی ست که ان شاالله محقق خواهد شد.

 خدا با ماست ، او ما را هدایت خواهد کرد و در این طوفان عظیم حوادث و جنگهای پیش رو به ساحل آرامش و امن ظهور خواهد رساند ...

رایحه ظهور موعود دل شیفتگان حق را بی تاب کرده و آنها را به صحنه حضور کشانده است .... شهید آوینی

نصرمن الله و فتح قریب و بشرالمومنین

دیدگاه‌ها   

0 #6316 مسعود 1403-02-29 12:10
سراب واهی و خیالی لغو تحریم ها در میز ننگین مذاکره بازی با استکبار غرب!

مذاکره برای لغو تحریم ها از دو جهت کاملاً باطل و بی سرانجام و حتی بسیار برای کشور و منافع ملی خسارت زا است:

- نشناختن خوی استکبار آمریکا
- فراموش اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی

وقتی ما با التماس و گدایی به مذاکره بازی برویم و روبروی سران اروپا و آمریکا بنشینیم و درخواست لغو تحریم ها کنیم:

- اولاً ما این تحریم های ظالمانه و غیرانسانی را مشروعیت بخشیده و پذیرفته ایم!
- دوماً به سران غرب می گوییم برای برداشتن آنها بفرمایید از کجا برایتان هزینه بدهیم و خاطره شما را آسوده کنیم!

- سوماً مذاکره با انگلیس و فرانسه و آلمان و آمریکا به طور غیرمستقیم یعنی مذاکره با صهیونیست ها و دولت نتانیاهو و برآورده کردن خواسته های خون آشاامان اسرائیل و تفاوتی در اصل موضوع ندارد.

- چهارم استکبار غرب تشویق و ترغیب می شود که هر وقت دلشان خواست به هر بهانه ای این تحریم ها را برقرار کنند و ما را برای امتیاز دادن از جاهای مدنظرشان تحت فشار و زور استکباری خود بدانند.

علت برقراری تحریم ها، همان دلیل لغو نشدن آنها و سراب واهی بودن مذاکره بازی برای لغو آنها می باشد که همان ماهیت اسلامی، انقلابی، آرمانی و تمدنی جریان شیعه به مدیریت ایران اسلامی است.

استکبار غرب هر بار برای فریب دادن ایران و برجام بازی با منافع ملی و صنعت هسته ای کشور که متاسفانه گوشت قربانی روی میز مذاکره است یک طور صحنه طراحی می کند:

- روزگاری از مزدور دو تابعیتی خود؛ حسن روحانی در دولت منحوس اصطلاحات برای بستن و مهر و موم کردن صنعت هسته ای ایران استفاده می کند.

- روزگاری با استفاده از غفلت احمدی نژاد و مشایی بازی او با منافع ملی و سوء مدیریت خائنانه صالحی....موساد به راحتی عناصر اصلی هسته ای ایران را ترور می کند!

- روزگاری در دولت خبیث و ضد انقلابی و غرب پرست و لیبرال حسن روحانی ملعون، استکبار غرب با توجه به شخصیت کثیف و بی دین و لااُبالی دو زن باز وزارت خارجه یعنی ظریف و عراقچی مفلوک و خائن....خانم ها وندی شرمن صهیونیست و فدریکو موگرینی و هلگا اشمیتس مامور زدن مخ این دو نکبت خائن و فاسد می شوند و بلایی بر سر صنعت هسته ای کشور می آید که اوباما با افتخار می گوید بدون شلیک یک گلوله توانستیم با برجام صنعت هسته ای ایران را از کار بیندازیم!

- و متاسفانه الان هم افراد خبره و کاربلدی مثل آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا و جوزف بورل پیر و شیاد و با تجربه مامور فریب دادن دیپلمات های ما هستند که احتمال فریب خوردنشان هم متاسفانه منتفی نیست.

تفکر و راهبرد جلیلی ها است که ضامن حفظ و حراست منافع ملی و اقتدار هسته ای کشور است نه رفتن دوباره در راه خائنانه روحانی و ظریف و عراقچی و هِرّه کِرّه کردن و مذاکره بازی با سران پلید استکبار غرب!!

مسئولان دولت پاسخ دهند:

- چرا ایران به جای دفاع از حقوق مسلم هسته ای خود طبق پیمان جهانی npt و مقررات عادی آژانس برای همه کشور دوباره باید زیر بیرق ذلیلانه و خائنانه برجام منحوس و استعماری برود!؟

در وسط جنگ محور مقاومت با صهیونیست ها و همچنان اشغال بودن نوار غزه زیر چکمه سربازان صهیونیست و عربده کشی های مداوم سران خبیث صهیونیست علیه همه ارکان محور مقاومت از اول حمله طوفان الاقصی تا الان، مذاکره بازی با غرب نه با دلیل فریبنده لغو دروغین تحریم ها بلکه برای از بین بردن توان بازدارندگی هسته ای ایران معنایی جز بالا بردن دستان تسلیم در برابر استکبار غرب و خالی کردن پشت شیر بچه های محور مقاومت نمی تواند داشته باشد!!!!!؟؟؟؟؟

رسالت مجلس دوازدهم یعنی دوره جدید برای حفظ حقوق هسته ای کشور بسیار سنگین و تاریخی است.

مشغول بودن نمایندگان و هیئت رئیسه مجلس فعلی در یک سال اخیر به مسائل انتخاباتی که معضل بزرگ سال چهارم دوره های مجلس است و غفلت آنها از منافع ملی باعث پیشروی دوباره سران پلید غرب و اروپا و آمریکا و طمع مجدد برای فریب دادن دیپلمات های سطحی نگر ما شده است!

باید در مجلس جدید قانونی جامع تر و کلی تر از قانون راهبردی هسته ای مجلس فعلی تصویب و نهایی و اجرایی شود که اولاً برای همیشه صنعت هسته ای و اقتدار هسته ای و بازدارندگی هسته ای کشور از روی میز ننگین مذاکره بازی با آمریکا و اروپا به نمایندگی از طرف صهیونیست ها برداشته شود و ثانیا ملاک و محور حقوق هسته ای ما طبق مقررات عمومی آژانس برای همه کشور و پیمان جهانی npt باشد و نه ننگنامه استکباری و قرون وسطایی برجام منحوس و استقلال نابودکن و ضد معارف دین و قرآن کریم که میراث شوم دولت های کثیف روحانی و اوباما و مجلس ننگین و واداده علی لاریجانی است!

نیاز به تقویت انقلابی گری و حفاظت از منافع ملی در مجلس جدید و هیئت رئیسه آن مخصوصا با مصوبه انحرافی تعطیلی شنبه های قوم یهود در آخرین روزهای عمر مجلس فعلی کاملاً احساس می گردد.

u:313

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
0 #6315 سعاح 1403-02-29 10:09
پس از انتقادهای شدید به مدریت بحران دوبی، حالا وقتش است که ثابت کنید از آنها بهتر هستید
نقل قول کردن
0 #6314 غلام قمبر 1403-02-29 06:45
به نقل از سرباز ولایت:
خوشم میاد خادم الرضا هم مثل بقیه کاربران قدیمی سایت تو رو ادم حساب نمیکنه با اسم های مختلف میای نظر میدی چرا جواب محب رو نمیدی
واقعا این اسم مریض برازنده خودت هست به نظر من به جای محب اهل بیت با همین اسم نظر بده

به نقل از سرباز ولایت:
خوشم میاد خادم الرضا هم مثل بقیه کاربران قدیمی سایت تو رو ادم حساب نمیکنه با اسم های مختلف میای نظر میدی چرا جواب محب رو نمیدی
واقعا این اسم مریض برازنده خودت هست به نظر من به جای محب اهل بیت با همین اسم نظر بده

امام صادق صلوات اللَّه علیه فرمود : امام باقر صلوات اللَّه علیه فرمودند : قائم (عَجِّلَ اللَّهُ تَعَالَی فَرَجَهُ) در روز شنبه مصادف با روز عاشورا، همان روزی که امام حسین صلوات اللَّه علیه در آن کشته شد خروج می کند و دستان بنی شیبه (که پرده دار کعبه و سارق بیت اللَّه هستند) را قطع می کند و بر کعبه آویزان می کند!
نقل قول کردن
+2 #6313 طلبه 1403-02-29 05:30
به نقل از خادم الرضاع:
شما رل سفارش به خواندن نامه امام ره به عروسش فاطمه و نامه ایشان به حجاج در سال ۶۷ میکنم تا بفهمید نظر امام در اواخر عمر باعزتشان چه بود...
اسفار اربعه با طول و عرضش از سفر به سوی دوست بازم داشت نه از فتوحات فتحی حاصل و نه از فُصوص الحِکَم حکمتی دست داد، چه رسد به غیر آنها که خود داستان غم‌انگیز دارد....
واعاقبه للمتقین @};-

عقل را که تعطیل کنی، همین است. خود بر علیه خود حجت فراهم خواهی کرد.
جمله ای که نقل کرده اید خود برترین گواه بر پایبندی و دلسپردن امام به عرفان ابن عربی است.
از نظر عرفا، العلم هو الحجاب الاکبر. شرط رسیدن به آستان دوست این است که همه ی بار خود را بر آستان دوست بیندازید و همه ی داشته های خود را هیچ ببنید. و برای یک سالک، علم او آخرین دارایی اوست که باید آن را هم ترک کند و رها و آزاد به محبوب خود نایل آید. و امام آن را نه آخر عمر، که خیلی پیشتر از آن رها کرده بود. این جمله، برای امام حرف تازه ای نیست. خود جمله هم گواه این است که او هنوز عرفان ابن عربی را اوج فهم انسان از دین می دانست.
«چه رسد به غیر آنها که خود داستان غم انگیزی دارد..»
غیر انها، یعنی فقه و اصول و رجال و ...، همه راهزن است اگر به آنها مشغول باشی و به حقیقت الحقائق رجوع نکنی.
آن نامه را اگر خودتان کامل بخوانید، مشحون از شور و شوق عرفانی است.
البته حرف شما سوء ظن بنده به امثال شما را تایید می کند که شما امام خمینی را یک منحرف می دانید، که در آخر عمر توبه کرده و باید از خطا های اول عمر او اغماض کرد. راه رهبر فعلی را هم از بنیان گذار جمهوری اسلامی کاملا جدا می دانید و ایشان را همسو با خودتان می بینید.
نقل قول کردن
+2 #6312 yamahdi1313 1403-02-29 05:02
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة



سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
نقل قول کردن
+4 #6311 طلبه 1403-02-29 04:30
به نقل از محب اهل البیت ع:
این ها هنوز نمی دانند که اساس این انقلاب بر گرفته از اندیشه های پیروان ابن عربی است
در این سایت
سعاح صوفی تنها کسی است که پیرو واقعی خمینی است و بنی عباسی ترین کاربر این سایت است

اگر خدا قبول کند، من هم می خواهم پیرو واقعی خمینی باشم. طرز تفکر شما را از اسلام اصیل اهل بیت علیهم السلام منحرف می دانم. اما با شما هم نمی شه بحث کرد چون خودتان اذعان دارید که فقط برای تمسخر اینجا تشریف آوردید.
نقل قول کردن
+3 #6310 مسعود 1403-02-29 01:14
بله و بدون شک!
هدف آمریکا و اروپا از پهن کردن دام جدید مذاکرات ننگین برجامی با ایران، فقط از بین بردن و از کار انداختن توان بازدارندگی هسته ای ایران در مقابل رژیم صهیونیستی و نجات این رژیم از نابودی و پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است و نه لغو تحریم ها!

دولتی خبیث بایدن چند ماه دیگر بیشتر بر سر کار نیست و ترامپ ملعون به احتمال قریب به یقین می آید و به هیچ کدام از این دو شیطان خبیث (ترامپ و بایدن)، ذره ای اعتماد و اطمینان وجود ندارد!


#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
+1 #6309 مسعود 1403-02-29 00:40
ما بر اساس وظیفه جهاد تبیین خودمان می گوییم و واضح هم می گوییم که:

در اوج آمادگی ایران اسلامی و ان شاء الله محور مقاومت از عراق و لبنان و یمن در برابر رژیم صهیونیستی و ورشکستگی آمریکا و انگلیس در منطقه، راه انداختن بساط مسخره و خفت بار و ننگین مذاکره بازی برای گدایی لغو تحریم از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی یعنی آمریکا و انگلیس و فرانسه، هیچ نامی جز خیانت نمی تواند داشته باشد.

هر کس به راه خیانت ظریف و عراقچی برود خودش هم باید برود.

#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
+6 #6308 مسعود 1403-02-29 00:15
راه کثیف و باطل و شیطانی خیانت روحانی و ظریف و لاریجانی در برجام بازی با منافع ملی هرگز نباید تکرار شود!
نقل قول کردن
+6 #6307 مسعود 1403-02-29 00:06
آمریکا و اروپا مصمم به فریب دادن مجدد ایران برای فروختن دوباره لاشه متعفن برجام به کشور!

چرا عشق بازی با ننگنامه برجام دوباره به وزارت خارجه ما برگشته است!!؟؟

افسوس که دیپلمات های ما بدون ذره ای مطالعه و شناخت از ماهیت ننگنامه استکباری برجام منحوس، حرص و ولع خود را برای تخریب دوباره صنعت هسته ای کشور در پای میز ننگین و خفت بار مذاکره بازی با آمریکا پلید و اروپای خبیث نشان داده اند و دولت بایدن را آماده دوباره از کار انداختن صنعت هسته ای ایران بدون شلیک حتی یک گلوله می کنند!!!؟؟؟

بله و بدون شک!
هدف آمریکا و اروپا از پهن کردن دام جدید مذاکرات ننگین برجامی با ایران، فقط از بین بردن بارندگی هسته ای ایران در مقابل رژیم صهیونیستی است و نجات این رژیم از نابودی است و نه لغو تحریم ها!

امیدواریم مجلس جدید، قاطعانه از افتادن ذلیلانه دوباره یوغ بردگی برجام به گردن کشور ایران جلوگیری کند!

ای کاش کنترل صنعت هسته ای کشور از دست دولت و وزارت خارجه برای همیشه خارج شود که آقایان از بازی با صنعت هسته ای کشور در روی میز ننگین و خفت بار مذاکره بازی با اروپا و آمریکا به نمایندگی از طرف صهیونیست ها دست بردارند و با خیال باطل و واهی لغو تحریم ها، دنبال تخریب بارندگی هسته ای کشور ایران و تعطیلی دوباره و همیشگی غنی سازی صنعتی و تحقیقات پیشرفته هسته ای در ایران و باز کردن جای پای دوباره و گسترده برای جاسوسان سیا و موساد در پوشش بازرسان دروغین آژانس بین المللی و آمریکایی - صهیونیستی انرژی اتمی نباشند.

باید قانونی جامع تر و کاملتر از قانون راهبرد هسته ای مجلس فعلی در مجلس جدید تصویب و نهایی و اجرایی شود که مبنای حقوق هسته ای کشور از برجام منحوس و استکباری به npt و شرایط عادی آژانس مثل همه کشورها برگردد.

مجلس جدید باید کنترل و نظارت کاملی بر وزارت خارجه و سازمان انرژی اتمی اعمال کند.

حذر کن ز آنچه دشمن گوید آن کن
که بر زانو زنی دست تغابن
گَرَت راهی نُماید راست چو تیر
از او بر گرد و راه دست چپ گیر!

u:313


#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
0 #6306 محب اهل البیت ع 1403-02-28 23:53
به نقل از سعاح:
نامه حضرت امام رضوان الله علیه به گورباچف تقریباً پنج ماه قبل از رحلت شان نگاشته شده است که در آن از ابن عربی سخن بمیان آمده بود۔

سعاح صوفی اگر یادت باشد همیشه گفته ام تو کامل ترین پیرو آقای خمینی هستی
ذره ای از مسیر او گمراه نشده ای


و می دانم که تو بهتر از دیگران مفهوم امطالبم را می دانی ولی خود را به کوچه عمر چپ می زنی

تو کاملترین بنی عباسی هستی بقیه ادای بنی عباسی بودن را در می آورند همه کودن و نددان هستند
تو خطر ناک ترین هستی آسیب تو به تشیع بیشتر از دیگران است .
نقل قول کردن
+3 #6305 مسعود 1403-02-28 23:48
آمریکا و اروپا مصمم به فریب دادن مجدد ایران برای فروختن دوباره لاشه متعفن برجام به کشور!
چرا عشق بازی به برجام دوباره به وزارت خارجه ما برگشته است!!؟؟

افسوس که دیپلمات های ما بدون ذره ای مطالعه و شناخت از ماهیت ننگنامه استکباری برجام منحوس، حرص و ولع خود را برای تخریب دوباره صنعت هسته ای کشور در پای میز ننگین و خفت بار مذاکره بازی با آمریکا پلید و اروپای خبیث نشان داده اند و دولت بایدن را آماده دوباره از کار انداختن صنعت هسته ای ایران بدون شلیک حتی یک گلوله می کنند!!!؟؟؟

بله و بدون شک!
هدف آمریکا و اروپا از پهن کردن دام جدید مذاکرات ننگین برجامی با ایران، فقط از بین بردن بارندگی هسته ای ایران در مقابل رژیم صهیونیستی است و نه لغو تحریم ها!

امیدواریم مجلس جدید، قاطعانه از افتادن ذلیلانه دوباره یوغ بردگی برجام به گردن کشور ایران جلوگیری کند!

ای کاش کنترل صنعت هسته ای کشور از دست دولت و وزارت خارجه برای همیشه خارج شود که آقایان از بازی با صنعت هسته ای کشور در روی میز ننگین و خفت بار مذاکره بازی با اروپا و آمریکا به نمایندگی از طرف صهیونیست ها دست بردارند و با خیال باطل و واهی لغو تحریم ها، دنبال تخریب بارندگی هسته ای کشور و غنی سازی صنعتی و تعطیلی همیشگی تحقیقات پیشرفته هسته ای در ایران و باز کردن جای پای دوباره و گسترده برای جاسوسان سیا و موساد در پوشش بازرسان دروغین آژانس بین المللی و آمریکایی - صهیونیستی انرژی اتمی نباشند.

حذر کن ز آنچه دشمن گوید آن کن
که بر زانو زنی دست تغابن
گَرَت راهی نُماید راست چو تیر
از او بر گرد و راه دست چپ گیر

u:313


#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
-6 #6304 محب اهل البیت ع 1403-02-28 23:43
به نقل از رایحه ظهور:
نیمه برهنگی چند ثانیه ای یه خانم برای تفکر شما فاجعه س اما تمام برهنگی میلیونها نفر در جامعه (در صورت نبودن حکومت اسلامی مقتدر مثل جامعه ترکیه) مشکلی نداره!!!

تفکر افلیج شما یک حماقت به تمام معناست

لیاقت شما و امثال شما از لحاظ فرهنگی آنتالیای ترکیه ، از لحاظ سیاسی آل خلیفه ی بحرین و هندوهای تندرو هند ، از لحاظ اجتماعی داعش خونخواز و خونریز و ... است!

راستی یادم رفت عرض کنم زیارت شما قبول!
وقتی داری زیارت می کنی یادت باشه که اگر حکومت اسلامی نبود ، سیدعلی و مردان دلاورش ، الان نه تنها عتبات و کربلا و نجف که زبانم لال مشهد امام رضا ع هم با حماقت و جنایت وحشی های داعش با خاک یکسان بود / اگر انصاف داشتی به جای اینها هم زیارت کن




اما در مورد ادامه مطلبتان
خیلی ساده لوح تشریف دارید
این شما نیستید که عتبات را نگه داشته اید بلکه برعکس عتبات است که شما را نگه داشته


هنوز مهلت خدا برای بنی عباس به اتمام نرسیده است
نقل قول کردن
-8 #6303 محب اهل البیت ع 1403-02-28 23:36
به نقل از رایحه ظهور:
نیمه برهنگی چند ثانیه ای یه خانم برای تفکر شما فاجعه س اما تمام برهنگی میلیونها نفر در جامعه (در صورت نبودن حکومت اسلامی مقتدر مثل جامعه ترکیه) مشکلی نداره!!!

تفکر افلیج شما یک حماقت به تمام معناست

لیاقت شما و امثال شما از لحاظ فرهنگی آنتالیای ترکیه ، از لحاظ سیاسی آل خلیفه ی بحرین و هندوهای تندرو هند ، از لحاظ اجتماعی داعش خونخواز و خونریز و ... است!

راستی یادم رفت عرض کنم زیارت شما قبول!
وقتی داری زیارت می کنی یادت باشه که اگر حکومت اسلامی نبود ، سیدعلی و مردان دلاورش ، الان نه تنها عتبات و کربلا و نجف که زبانم لال مشهد امام رضا ع هم با حماقت و جنایت وحشی های داعش با خاک یکسان بود / اگر انصاف داشتی به جای اینها هم زیارت کن



خیلی خلاصه می گویم
آنتالیای ترکیه برای شیعه امن تر از هر جای ایران است
نقل قول کردن
-4 #6302 محب اهل البیت ع 1403-02-28 23:31
به نقل از سرباز ولایت:
خوشم میاد خادم الرضا هم مثل بقیه کاربران قدیمی سایت تو رو ادم حساب نمیکنه با اسم های مختلف میای نظر میدی چرا جواب محب رو نمیدی
واقعا این اسم مریض برازنده خودت هست به نظر من به جای محب اهل بیت با همین اسم نظر بده



هنوز نفهمیده ای که محب اهل البیت علیهم السلام هرگز با اسامی کاربری دیگر مطلب ارسال نمی کند
نقل قول کردن
-3 #6301 محب اهل البیت ع 1403-02-28 23:24
به نقل از رادمرد:
یه سوال از سعاح محب و....
بازنان هنجار شکن چه باید کرد ول شن به ..........
چرا جامعه اینطور شده
برخلاف دهه اول وحتی دوم دیگه ادم مخلص نیست یه جور همه منافعی دنیایی شدن
روش های اقتصادی غلط برای جذب مردم در3دهه گذشته بعد ایجاد تورم برای جبران کسری بودجه بدون توجه به تاثیراتش جامعه را به گند کشید شاید دوستان ندانند واقعا عده ای سوختن با این تورمها که تریبون ونای اعتراض ندارند واین تیشه به ریشه حلال خواری زد مگه داریم در جایی غیر ایران با دستکاری ارزش پول دزدی کرد تورم چه قبول کنیم چه نه شیادی حاکمان است.



زنان هنجار شکن دستاورد انقلابی است که بر خلاف روایات رخ داده

بحث خیلی مفصل است
در دوران غیبت شیعه حق دخالت در سیاست ندارد
وقتی مسئولین فاسد باشند از عوام انتظار پاک بودن نداشته باشید


اگر دین در برابر آزادی انسان قرار بگیرد این دین است که شکست می خورد .
نقل قول کردن
-4 #6300 محب اهل البیت ع 1403-02-28 23:14
به نقل از طلبه:
حوصله بحث با شما را ندارم. اما برایم خنده دار است؛ از یک طرف ابن عربی را اینگونه خطاب می کنی. از آن طرف خود را طرفدار دوآتیشه نظامی معرفی می کنید که از دست یک عارفی بنا شده که بنیه ی فکری او را همان عرفان ابن عربی شکل داده است. تنها نتیجه ای که می توانم بگیرم این است که از نظر شما نظام در وضعیت فعلی، و با رهبری فعلی آن، از راه اصلی خود که راه بنیان گذار آ‌ن بود، کاملا منحرف شده است.



این ها هنوز نمی دانند که اساس این انقلاب بر گرفته از اندیشه های پیروان ابن عربی است
در این سایت
سعاح صوفی تنها کسی است که پیرو واقعی خمینی است و بنی عباسی ترین کاربر این سایت است
نقل قول کردن
-2 #6299 محب اهل البیت ع 1403-02-28 23:08
قابل توجه ناصبی دوستان نفهم سایت

سألته عن الصدقة على الناصب و على الزيدية قال لا تصدق عليهم بشي‏ء و لا تسقهم من الماء إن استطعت و قال الزيدية هم النصاب
راوی میگه ازحضرت امام صادق علیه السلام پرسیدم آیا به ناصبی و به زیدیه میشه صدقه واجب(یعنی زکات) داد؟ فرمودند نه مطلقا چیزی به آنها زکات نده حتی اگه توانستی به تشنه آنها آب هم نده( یعنی نگذار به اونها یه قطره آب هم برسه) چون زیدیه همان نواصب هستند
 

قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ علیه السلام کُفُّوا أَلْسِنَتَکُمْ وَ الْزَمُوا بُیُوتَکُمْ فَإِنَّهُ لَا یُصِیبُکُمْ أَمْرٌ تَخُصُّونَ بِهِ أَبَداً وَ لَا تَزَالُ الزَّیْدِیَّةُ لَکُمْ وِقَاءً أَبَداً
حضرت امام صادق علیه السلام فرمودند زبانهایتان را در کام کشیده و خانه‌‌نشین باشید که در این صورت هرگز بلایا و امور ناخوشایندی که مخصوص شما شیعیان است به شما نرسیده و بر شما نازل نخواهد شد چرا که همواره زیدیه جنه و سپر بلای شما خواهند بود
نقل قول کردن
-3 #6298 محب اهل البیت ع 1403-02-28 23:06
به نقل از خادم الرضاع:
سلام
زیاد فشار نیار به خودت هنوز تو حجتت موندی عزیزم دیگه دم از دین داری نزن ...
اللهم عرفنی حجه فانک الم تعرفنی حجه ظللت عن دینی ...
به صادق شیرازی انگلیسی دیدی یک تف تو صورتش بنداز ...
والعاقبه للمتقین



صادق شیراز و مجتهدین خر کی هستن

تو هنوز نفهمیده ای که من مخاف تقلید و مجتهد بازی هستم

تو می دانی که علاوه بر سعاح چه کسی عاشق ابن عربی است ؟

اگر می دونستی می فهمیدی که سعاح کامل ترین بنی عباسی این سایت است
شما هم بنی عباسی درجه دو هستید


من در تشیع غیر از چهارده حجت خدا کسی را حجت نمی دانم شاید شما حجج دیگری هم داشته باشید
نقل قول کردن
+2 #6297 سعاح 1403-02-28 16:57
نامه حضرت امام رضوان الله علیه به گورباچف تقریباً پنج ماه قبل از رحلت شان نگاشته شده است که در آن از ابن عربی سخن بمیان آمده بود۔
نقل قول کردن
0 #6296 سعاح 1403-02-28 16:48
به نقل از خادم الرضاع:
شما رل سفارش به خواندن نامه امام ره به عروسش فاطمه و نامه ایشان به حجاج در سال ۶۷ میکنم تا بفهمید نظر امام در اواخر عمر باعزتشان چه بود...
اسفار اربعه با طول و عرضش از سفر به سوی دوست بازم داشت نه از فتوحات فتحی حاصل و نه از فُصوص الحِکَم حکمتی دست داد، چه رسد به غیر آنها که خود داستان غم‌انگیز دارد....

آیا امام خمینی در اواخر عمر با عرفان مخالفت کرد؟ / نظر امام خمینی درباره ابن عربی چیست؟
vahidvahedjavan.blog.ir/1393/01/22/imfal

[این کامنت برای شما نیست برای یاران نکته سنج است من باب یادآوری]
نقل قول کردن
-2 #6295 الهم عجل 1403-02-28 16:25
به نقل از خادم الرضاع:
شما رل سفارش به خواندن نامه امام ره به عروسش فاطمه و نامه ایشان به حجاج در سال ۶۷ میکنم تا بفهمید نظر امام در اواخر عمر باعزتشان چه بود...
اسفار اربعه با طول و عرضش از سفر به سوی دوست بازم داشت نه از فتوحات فتحی حاصل و نه از فُصوص الحِکَم حکمتی دست داد، چه رسد به غیر آنها که خود داستان غم‌انگیز دارد....
واعاقبه للمتقین @};-

خدارحمتش کنه ما فکر می کردیم امام خیلی بارش بوده وعند عند در وصل وعلمه با این نامه فردی معمولی در علم علم بوده و... واقعا در مورد علما غلو می شه یکی از قرهی وگفتنش در علم غیب داد میزد اتفاقی دیدمش نیت کردم اگه راسته کراماتش بفهمم باز اتفاقی رو در روی هم به شام نشستیم ومن شدید گشنه به ما نرسید قرهی برگ زد و تمام ابهتش اب شد-می خوام بگم فقط ائمه الگویند بقیه ادا در میارن به یقین می گم ظهور نشه اوضاع اعتقادی مردم بفنا میره البت احادیثم اینجور گفتن
در حکومت اسلامی عدالت نباشه همه دروغ میگن عزیزان بخدا لقمه از گلوم پایین نمیره همسایه گرسنه می بینم این مدعیان رفاه زده چگونه ادای دین داری در میارن موقعی که بیشتر ملت را مستعصل و در فقر می بینند لعنت بهتون که دینم خراب کردین-بنی العباس طبل غازی بلند آواز میان تهی
نقل قول کردن
-5 #6294 خادم الرضاع 1403-02-28 15:04
به نقل از محب اهل البیت ع:


وقتی من داد و هوار می کردم که سعاح صوفی هست چرا لال شده بودی

حالا چی شده ؟
کتاب های ادبیات فارسی مشحون از افکار ضاله صوفیه است چون اساس این انقلاب مبتنی بر صوفیه است

وحدت وجود که بر خلاف عقاید اهل البیت علیهم السلام است به شدت در بین آخوند ها رواج یافته

سلام
زیاد فشار نیار به خودت هنوز تو حجتت موندی عزیزم دیگه دم از دین داری نزن ...
اللهم عرفنی حجه فانک الم تعرفنی حجه ظللت عن دینی ...
به صادق شیرازی انگلیسی دیدی یک تف تو صورتش بنداز ...
والعاقبه للمتقین
نقل قول کردن
-4 #6293 خادم الرضاع 1403-02-28 15:00
به نقل از طلبه:
حوصله بحث با شما را ندارم. اما برایم خنده دار است؛ از یک طرف ابن عربی را اینگونه خطاب می کنی. از آن طرف خود را طرفدار دوآتیشه نظامی معرفی می کنید که از دست یک عارفی بنا شده که بنیه ی فکری او را همان عرفان ابن عربی شکل داده است. تنها نتیجه ای که می توانم بگیرم این است که از نظر شما نظام در وضعیت فعلی، و با رهبری فعلی آن، از راه اصلی خود که راه بنیان گذار آ‌ن بود، کاملا منحرف شده است.

شما رل سفارش به خواندن نامه امام ره به عروسش فاطمه و نامه ایشان به حجاج در سال ۶۷ میکنم تا بفهمید نظر امام در اواخر عمر باعزتشان چه بود...
اسفار اربعه با طول و عرضش از سفر به سوی دوست بازم داشت نه از فتوحات فتحی حاصل و نه از فُصوص الحِکَم حکمتی دست داد، چه رسد به غیر آنها که خود داستان غم‌انگیز دارد....
واعاقبه للمتقین @};-
نقل قول کردن
+2 #6292 سعاح 1403-02-28 11:13
وَ مٰا يُؤْمِنُ أَكْثَرُهُمْ بِاللّٰهِ إِلاّٰ وَ هُمْ مُشْرِكُونَ‌
و بيشترشان به خدا ايمان نمى‌آورند جز اينكه (با او چيزى را) شريك مى‌گيرند

امام صادق عليه السّلام در توضيح این آيه فرمود:
مقصود آن است كه فردى بگويد:اگر فلانى نبود،به چنين‌وچنان دچار مى‌شدم و يا اگر فلانى نبود،اهل‌وعيالم از دست من مى‌رفتند.مگر نمى‌بينى كه وى براى خداوند،شريك و انباز قرار داده كه به او روزى مى‌دهد و بلا و مصيبت را از او دور مى‌كند۔
نقل قول کردن
+11 #6289 رایحه ظهور 1403-02-28 10:33
به نقل از محب اهل البیت ع:


نتیجه حکومت آخوندی بی دینی مردم است

فقط یکی از دلایل نهی از حکومت آخوندی همین دین گریزی است

مردم ساده لوح وقتی پرستو بازی و زمین خواری معممین را می بینند هر کاری می کنند

ضربه ای که بنی عباس به تشیع زد هیچ عمری نزد


دین از سیاست جداست
معصومین بر اساس وحی حکومت می کنند نه با سیاست

حکومت دینی فقط مخصوص معصومین است


نیمه برهنگی چند ثانیه ای یه خانم برای تفکر شما فاجعه س اما تمام برهنگی میلیونها نفر در جامعه (در صورت نبودن حکومت اسلامی مقتدر مثل جامعه ترکیه) مشکلی نداره!!!

تفکر افلیج شما یک حماقت به تمام معناست

لیاقت شما و امثال شما از لحاظ فرهنگی آنتالیای ترکیه ، از لحاظ سیاسی آل خلیفه ی بحرین و هندوهای تندرو هند ، از لحاظ اجتماعی داعش خونخواز و خونریز و ... است!

راستی یادم رفت عرض کنم زیارت شما قبول!
وقتی داری زیارت می کنی یادت باشه که اگر حکومت اسلامی نبود ، سیدعلی و مردان دلاورش ، الان نه تنها عتبات و کربلا و نجف که زبانم لال مشهد امام رضا ع هم با حماقت و جنایت وحشی های داعش با خاک یکسان بود / اگر انصاف داشتی به جای اینها هم زیارت کن
نقل قول کردن
+5 #6288 سعاح 1403-02-28 10:32


[در نظام فعلی ارزشهای چون عدالت مفهوم جدیدی یافتند]
نقل قول کردن
-10 #6287 سعدالدین 1403-02-28 10:21
به نقل از محب اهل البیت ع:
سوت سوتکی
مودب باش

من روایت را چندین بار اینجا گذاشته ام
روایت می گوید
بنی عباس در پایان به سه شاخه تقسیم می شود

گروهی به خود بنی عباس می خوانند (یعنی شما ها که طرفدار رهبری هستید )
گروهی به بنی فاطمه می خوانند (یعنی اصلاح طلبان )
گروهی به خود می خوانند (احمدی نژاد خود را فراتر از همه می داند و به خود می خواند )
این گروه سوم تهران را به خاک و خون خواهند کشید

سخت در اشتباهی چون همانا حکومت جزایر مارشال بنی عباس اخرالزمان هست
نقل قول کردن
+5 #6286 حامد 1403-02-28 08:36
به نقل از القراشمه:
بی پایه ببخشید بی ریشه محمود قطار اسقاطی را نیاورد رو ریل که بی بته ها بپرن پشت رل ادای خلبانی درآرن بیا پایین شیشه هارو پاک کنید شما رالنده نیستید

ببند چاه توالت را الدنگ
نقل قول کردن
+9 #6285 سعاح 1403-02-28 04:39
کنایه رئیس سابق بسیج دانشجویی به طرح نور:

نقل قول کردن
-3 #6284 افشاگر 1403-02-28 01:10
همه مشکلات کشورمان حل شده بود و فقط همین مانده بود که این ها بیایند و شنبه ها را هم تعطیل اعلام کنند تا کی حاشا رفتن و نپرداختن به مشکلات اصلی جامعه و مردم این مسخره بازی ها که تنها به نفع یک قشر خاص سرمایه دار هست چه دردی را از مردم دوا می کند که ما چند شنبه تعطیل باشیم در حالی که روزهای پنچ شنه و جمعه تنها برای ما مهم و مقدس هستند و نه روزهایی که در تقویم یهود امده ان هم در شرایطی که جبهه مقاومت در یک نبرد حداکثری با سگیونیست های غاصب و خونریز هست با این تعطیل کردن های بی سروته چه پالسی را می خواهید به انها ارسال کنید مگر برای کشوری که سال تحت انواع تحریم ها و ظلم و بلوک پول و اموال و دارایی هایش در کشورهای غربی هست چه فرقی می کند که چند شنبه را تعطیل کنیم و چه مبادلاتی اصلا با انها داریم در حالی برای دور زدن یک تحریم باید چندین واسطه پیدا کنیم و حال چه اتفاقف خاصی افتاده که الان به فکر مبادله با دنیای غربی افتاده که تازه ساعت انها هم با ما 180 درجه متفاوت هست و شنبه و یک شنبه نمی شناسد اصلا و مهمتر که الان در نهایت دشمنی با انها هستیم که گفت مرا به خیر تو امیدی نیست شر مرسان
نقل قول کردن
0 #6283 هی روزگار 1403-02-28 00:58
به نقل از هواخاتم:
درود بر برادر مخلص انقلابی یار مخلص حضرت افشاگر بزرگ لب کلام را رفتی ولی پیاده بی موتر نرو قارداش تصادفم کردی فدا سرت این دخترکان جنسیت زده رو زیر بگیر عین خیالت نیا خانواده های باد کرده از تورم دخترانشان ورقلمبیدن از نان حرام ثروتهای باد یا همان تورم اورده باید به بیت الله برگرده مجاری دزدیهایشان باید گره سه پیچ بخوره لعنت بر ززا و همه ایادی پان تی تی

ور قلمبیدن چیه هر کی قلمبید باید رژه بیفته توی خیابونا دنبال جفت یابیش حیوون هم به جفت بیشتر انتخاب نمیکنه ولی برخی امروزه دنبال تنوع طلبی و زیاده خواهی هستن و برخی دیگه هم با ایجاد تبغیض و فقر عرصه سخت کردن و از اون ور هم که دانش یا همون کاتالوگ زندگی دستشون ندادیم همشون درگیر مسائل پست و بی ارزش شدن حضرت معصومه س هم 27 سالش بود و شوهری نداشت خودش و خواهرانش حالا همه چی که ازدواج و یه سری مسائل ختم نمیشه خدا هم گفته صبر و جزع فزع نکردن و تسلیم قضا قدربودن یا از تو حرکت ازخدا برکت
نقل قول کردن
-1 #6282 محب اهل البیت ع 1403-02-28 00:12
خدا را شکر که در حرم مولایم امام رضا علیه السلام به هیچ آخوندی اقتدا نکردم
نقل قول کردن
-2 #6281 محب اهل البیت ع 1403-02-28 00:08
به نقل از رایحه ظهور:
معلوم نیست آیا شما واقعا کور هستید یا خودتون رو به کوری و ندیدن می زنید!

در ثانیه دو و سوم و چهارم کلیپ کاملا روشنه این زن عفریته ی بی حیا در حالی که روی زمین است و هیچ تماسی از سوی آمران به معروف نیست لباس خود را با دستهایش از تن درمی آورد.



ruberunews.com/.../...

خدایی خجالت بکشید و شرم کنید از حمایت این اوباش روانی بی حیای شیطان صفت

...........................
دوستی دارم که در قم نگهبان مجتمع شهر پزشکان است ، تعریف می کرد روزی یکی از بهترین دکترهای ساختمان داشت می رفت بیرون که با زنی کشف حجاب کرده روبرو شد و با مهربانی به او تذکر داده ، زن بی حیا در ابتدا فحاشی کرد من نزد دکتر رفتم و او را به کناری کشیدم در حال صحبت با دکتر بودم که این زن بی شرم و حیا برگشت و به دکتر گفت : کاری نکن که همینجا شلوار خودم رو پایین بکشم!!!! و من و دکتر همانطور با چشمان و دهان باز و حیرت زده ماندیم که چه بگوییم!!

از این مترسکهای عامل شیطان هرچه بگویید برمی آید و متاسفانه عده ای احمق و نفهم هم در حمایت از این انسانهای کثیف برخواسته اند!



نتیجه حکومت آخوندی بی دینی مردم است

فقط یکی از دلایل نهی از حکومت آخوندی همین دین گریزی است

مردم ساده لوح وقتی پرستو بازی و زمین خواری معممین را می بینند هر کاری می کنند

ضربه ای که بنی عباس به تشیع زد هیچ عمری نزد


دین از سیاست جداست
معصومین بر اساس وحی حکومت می کنند نه با سیاست

حکومت دینی فقط مخصوص معصومین است
نقل قول کردن
0 #6280 سرباز ولایت 1403-02-28 00:07
به نقل از مریض:
خوب از کامنت دیگران ماهی می خوای بگیری ها مخدوم الفرسه
جواب محب را ندادی؟

خوشم میاد خادم الرضا هم مثل بقیه کاربران قدیمی سایت تو رو ادم حساب نمیکنه با اسم های مختلف میای نظر میدی چرا جواب محب رو نمیدی
واقعا این اسم مریض برازنده خودت هست به نظر من به جای محب اهل بیت با همین اسم نظر بده
نقل قول کردن
+1 #6279 رادمرد 1403-02-27 23:54
یه سوال از سعاح محب و....
بازنان هنجار شکن چه باید کرد ول شن به ..........
چرا جامعه اینطور شده
برخلاف دهه اول وحتی دوم دیگه ادم مخلص نیست یه جور همه منافعی دنیایی شدن
روش های اقتصادی غلط برای جذب مردم در3دهه گذشته بعد ایجاد تورم برای جبران کسری بودجه بدون توجه به تاثیراتش جامعه را به گند کشید شاید دوستان ندانند واقعا عده ای سوختن با این تورمها که تریبون ونای اعتراض ندارند واین تیشه به ریشه حلال خواری زد مگه داریم در جایی غیر ایران با دستکاری ارزش پول دزدی کرد تورم چه قبول کنیم چه نه شیادی حاکمان است.
نقل قول کردن
+1 #6278 رادمرد 1403-02-27 23:41
به نقل از کاظم:
باید چوب توآستین این شهردار ومدیر مدرسه کرد که بچه های مردم را مجبور به این کار کرده

واون شهردار که به چنین حقارتی تن داده مدیرانی که نه دین میشناسن نه ازادگی با پاچه خواری خود را مدیر کردن
نقل قول کردن
-5 #6277 مسعود 1403-02-27 23:26
به نقل از سعاح:


مسئولان وزارت علوم و دانشگاه مربوطه باید این محسن برهانی را از کل مجموعه آموزش عالی کشور بیرون بیندازند!

محسن برهانی نیز دقیقاً یک لیبرال خائن و فاسد و منافق و مزدور غرب مثل دلقک صادق زیباکلام است!

سعاح!
طبق معمول.... خدا لعنتت کند وهابی خبیث و ملعون!


#تمدن نوین اسلامی با منتظران واقعی ظهور#
#پیوند غدیر _ کربلا _ ظهور با ولایت فقیه#
#اللهم عجّل لولیّک الفرج#

zz:
zz:
نقل قول کردن
+4 #6276 رایحه ظهور 1403-02-27 23:13
به نقل از طلبه:
قضاوت مغرضانه چیه. در فیلمی که آقای سعاح گذاشت، مشخصه که درگیری با پلیس باعث شد لباس آن خانم از تن در بیاد. چقدر راحت تهمت می زنی. نمی فهمم این کدام اسلام است که شما ها پیرو آ‌ن هستید؟


معلوم نیست آیا شما واقعا کور هستید یا خودتون رو به کوری و ندیدن می زنید!

در ثانیه دو و سوم و چهارم کلیپ کاملا روشنه این زن عفریته ی بی حیا در حالی که روی زمین است و هیچ تماسی از سوی آمران به معروف نیست لباس خود را با دستهایش از تن درمی آورد.



ruberunews.com/.../...

خدایی خجالت بکشید و شرم کنید از حمایت این اوباش روانی بی حیای شیطان صفت

...........................
دوستی دارم که در قم نگهبان مجتمع شهر پزشکان است ، تعریف می کرد روزی یکی از بهترین دکترهای ساختمان داشت می رفت بیرون که با زنی کشف حجاب کرده روبرو شد و با مهربانی به او تذکر داده ، زن بی حیا در ابتدا فحاشی کرد من نزد دکتر رفتم و او را به کناری کشیدم در حال صحبت با دکتر بودم که این زن بی شرم و حیا برگشت و به دکتر گفت : کاری نکن که همینجا شلوار خودم رو پایین بکشم!!!! و من و دکتر همانطور با چشمان و دهان باز و حیرت زده ماندیم که چه بگوییم!!

از این مترسکهای عامل شیطان هرچه بگویید برمی آید و متاسفانه عده ای احمق و نفهم هم در حمایت از این انسانهای کثیف برخواسته اند!
نقل قول کردن
-2 #6275 محب اهل البیت ع 1403-02-27 21:47
به نقل از مسعود:
احمدی نژاد!!!؟؟؟ از کجا می خواهد بیاید و برگردد!!؟؟

- از لیبرال دموکراسی غربی و دوستی اش با مردم اسرائیل!؟ برگردد!؟
آیا بر می گردد!!؟؟

- از مایکل و آنجلینا و دختران بی حجاب نمایشگاه دوبی و از کنار خانم بی حجاب هواپیمایش به مسیر گواتمالا برگردد!؟
آیا بر می گردد!!؟؟

- از سکوت در برابر جنایات صهیونیست ها و حتی حمایت تلویحی از آنها برگردد!؟
آیا بر می گردد!!؟؟

- از تنها گذاشتن محور مقاومت و رها کردن مبارزه با آمریکا و صهیونیست ها برگردد!؟
آیا بر می گردد!!؟؟

- از ولایت گریزی و دشمنی با جریان ارزشی و انقلابی برگردد!؟
آیا بر می گردد!!؟؟

- از دشمنی با سنت فاطمی حجاب و عفاف و حمایت خائنانه از ترویج بی حجابی و بی عفتی در جامعه برگردد!؟
آیا بر می گردد!!؟؟

آیا این همه برگشتن ها، یک دفعه ای از احمدی نژاد امکان پذیر است!!!!!؟؟؟؟
آیا امکان پذیر است!!؟؟

محب!
تو نیز می خواهی برای اثبات چرندیات و اوهامات و خزعبلات بنی عباسی خودت، از احمدی نژاد سوء استفاده کنی و او را وادار به سریع تر رفتن در راه خسران و تباهی اش کنی!؟

u:313
u:313



سوت سوتکی
مودب باش

من روایت را چندین بار اینجا گذاشته ام
روایت می گوید
بنی عباس در پایان به سه شاخه تقسیم می شود

گروهی به خود بنی عباس می خوانند (یعنی شما ها که طرفدار رهبری هستید )
گروهی به بنی فاطمه می خوانند (یعنی اصلاح طلبان )
گروهی به خود می خوانند (احمدی نژاد خود را فراتر از همه می داند و به خود می خواند )
این گروه سوم تهران را به خاک و خون خواهند کشید
نقل قول کردن
+1 #6274 محب اهل البیت ع 1403-02-27 21:38
به نقل از خادم الرضاع:
خوب یه آدم مریض و روانی اینطور چرت و پرت میگه و متاسفانه تو حوزه های ما دنبال اینها کم نیستند و امثال مریض دلی مثل سعاح مرید و عاشق اینها و میپرستند و امید دارن با اینها محشور بشن و پیروی از اونها باعث شده اینطور از ولی و حجت عصرش فاصله بگیره ...
خدا عاقبت همه ما را به خیر کنه ..
وانی لاجد ریح یوسف @};-



وقتی من داد و هوار می کردم که سعاح صوفی هست چرا لال شده بودی

حالا چی شده ؟
کتاب های ادبیات فارسی مشحون از افکار ضاله صوفیه است چون اساس این انقلاب مبتنی بر صوفیه است

وحدت وجود که بر خلاف عقاید اهل البیت علیهم السلام است به شدت در بین آخوند ها رواج یافته
نقل قول کردن
+5 #6273 مریض 1403-02-27 20:27
به نقل از خادم الرضاع:
خوب یه آدم مریض و روانی اینطور چرت و پرت میگه و متاسفانه تو حوزه های ما دنبال اینها کم نیستند و امثال مریض دلی مثل سعاح مرید و عاشق اینها و میپرستند و امید دارن با اینها محشور بشن و پیروی از اونها باعث شده اینطور از ولی و حجت عصرش فاصله بگیره ...
خدا عاقبت همه ما را به خیر کنه ..
وانی لاجد ریح یوسف @};-

خوب از کامنت دیگران ماهی می خوای بگیری ها مخدوم الفرسه
جواب محب را ندادی؟
نقل قول کردن
0 #6272 دکتر پشمکیان 1403-02-27 20:25
افشی یه تحلیل کنن بخندیم سعدکهه رفته تو کما زنگ تفریخ نداریم محبم معلوم نی گدام گوریه یسوتی مسوتتیم کم کار شده همس تقسیر سیجانیست که یه ادمین نمی گیره اپدیت کنه از رونق انداخته صفحه رو
انگار کفگیر همه ته دیگ خورده
یا بقول حدیث در آخرالزمان هیچ گروهی برحق نیست .به یقین تبدیل شده مستجاب الدعاتم نداریم زجه زن که کمتر امام بخواد همه منتظرند ولی نه منتظر امام منتظر تغییر حال بد وزهی سراب که بی امام حال خوب سراب است
در آخرالزمان مومنین از دور خوبند نزدیک شی تعفنشان حس می کنی سخن من نیست برگرفته از حدیث است
خدایا بر ما رحم نما ظاهر کن آخرین امید را
نقل قول کردن
+4 #6271 طلبه 1403-02-27 20:22
به نقل از خادم الرضاع:
خوب یه آدم مریض و روانی اینطور چرت و پرت میگه و متاسفانه تو حوزه های ما دنبال اینها کم نیستند و امثال مریض دلی مثل سعاح مرید و عاشق اینها و میپرستند و امید دارن با اینها محشور بشن و پیروی از اونها باعث شده اینطور از ولی و حجت عصرش فاصله بگیره ...
خدا عاقبت همه ما را به خیر کنه ..
وانی لاجد ریح یوسف @};-

حوصله بحث با شما را ندارم. اما برایم خنده دار است؛ از یک طرف ابن عربی را اینگونه خطاب می کنی. از آن طرف خود را طرفدار دوآتیشه نظامی معرفی می کنید که از دست یک عارفی بنا شده که بنیه ی فکری او را همان عرفان ابن عربی شکل داده است. تنها نتیجه ای که می توانم بگیرم این است که از نظر شما نظام در وضعیت فعلی، و با رهبری فعلی آن، از راه اصلی خود که راه بنیان گذار آ‌ن بود، کاملا منحرف شده است.
نقل قول کردن
+6 #6270 طلبه 1403-02-27 20:10
به نقل از رایحه ظهور:
قضاوت مغرضانه ی شما واقعا تاسف آوره

این فیلم صحنه مورد ی اشاره ی شماست

کاملا در این فیلم مشخصه که این زن بی حیا پس از تذکر ، خودش برهنه میشه

ruberunews.com/.../...


اگه این فیلم رو ندیدی و دارای سیاه نمایی و تخریب می کنی وای با حالت و اگر فیلم رو دیدی و بازم داری لجن پراکنی می کنی بازم وای به حالت که بعض و کینه کورت کرده!

قضاوت مغرضانه چیه. در فیلمی که آقای سعاح گذاشت، مشخصه که درگیری با پلیس باعث شد لباس آن خانم از تن در بیاد. چقدر راحت تهمت می زنی. نمی فهمم این کدام اسلام است که شما ها پیرو آ‌ن هستید؟
نقل قول کردن
-7 #6269 خادم الرضاع 1403-02-27 19:42
به نقل از ابن عربی:
رأيت ليلة أني نكحت نجوم السماء كلها فما بقي منها نجم إلا نكحته بلذة عظيمة روحانية ثم لما كملت نكاح النجوم أعطيت الحروف فنكحتها...»

\ شبی در خواب با ستارگان جماع کردم و لذت روحانی عظیمی بر من دست داد. تا جایی که هیچ ستاره‌ای نماند مگر آنکه با او جماع کردم؛ سپس حروف الفبا برایم آورده شد و با آن‌ها نیز جماع کردم.

الفتوحات المکیة، تالیف ابن عربی، جلد ۴، صفحه ۵۵۹، چاپ دار احیاء التراث العربی

خوب یه آدم مریض و روانی اینطور چرت و پرت میگه و متاسفانه تو حوزه های ما دنبال اینها کم نیستند و امثال مریض دلی مثل سعاح مرید و عاشق اینها و میپرستند و امید دارن با اینها محشور بشن و پیروی از اونها باعث شده اینطور از ولی و حجت عصرش فاصله بگیره ...
خدا عاقبت همه ما را به خیر کنه ..
وانی لاجد ریح یوسف @};-
نقل قول کردن
+6 #6268 سعاح 1403-02-27 19:40
نقل قول کردن
-2 #6267 سعاح 1403-02-27 19:27
به نقل از رایحه ظهور:

...
آخه آدم جاهل اینا میان اول لباس طرف رو دربیارن بعد با پتو بپوشونن؟؟؟؟؟!!!!
...

اول جاهل خودتی دوم نیم برهنگی آن خانم بخاطر وحشی گری چادریها بود که بعداً میخواستند ایشان را بپوشانند۔ مثل حیوان با آدم رفتار می کنید و بعدش هر انگ و چسپی خواستی بهشون می زنی۔ فقط از شما خودخفن پنداران وحشی برمیاید که بانوان قوم خویش رو اراذل و اوباش عنوان کنید۔ وقتی به امثال پناهیان و صدیقی می رسد تمام غیرت و تعصب تون میخوابه۔ خدایا یا اصلاح شون فرما یا اسلام و مسلمین رو از اینها نجات بده۔
نقل قول کردن
+6 #6266 رایحه ظهور 1403-02-27 18:01
به نقل از سعاح:
خودم فیلم رو گذاشته بودم۔ کوری یا ادای کورها رو درمیاری؟ ماله کش چندش!


وکیل مدافع هززه ها و اراذل و اوباش .... اگه چشمت رو بغض و کینه کور نکرده باشه می بینی که این زن بی حیای روانی خودش لباس رو درآورده ، قبل از اینکه زمین بیفته ، وقتی با دستاش داره لباس رو درمیاره کاملا معلومه

آخه آدم جاهل اینا میان اول لباس طرف رو دربیارن بعد با پتو بپوشونن؟؟؟؟؟!!! !

حقا کسانی که با انقلاب و ولایت دشمن شدن کر و کور و لال میشن

صم بکم عم فهم لایمعلون

اولئک کالانعام بل هم اضل
نقل قول کردن
-7 #6265 القراشمه 1403-02-27 17:32
به نقل از محمد صدیق منشاوی:
بله برمی گردد موتور شما پایدارچی های قارون صفت را پیاده خواهد کرد

بی پایه ببخشید بی ریشه محمود قطار اسقاطی را نیاورد رو ریل که بی بته ها بپرن پشت رل ادای خلبانی درآرن بیا پایین شیشه هارو پاک کنید شما رالنده نیستید
نقل قول کردن
-7 #6264 تقیه 1403-02-27 17:29
به نقل از رایحه ظهور:
خاک بر سر چنین معلم قرآنی که دقیقا ضد قرآن است و طفلان معصوم را قرآنی نه شیظانی تربیت می کند

کرنش و تعظیم اینگونه ای در برابر اصحاب ثروت و قدرت اسمش هرچه باشد تربیت قرآنی نیست

این شهر دار عقده حقارتش را می خواد جبران کنه پیش زنش -معلم قران می خواد ارتقا انتفاعی بگیره ونانی جمهوری خنده دار اسلامی
نقل قول کردن
+5 #6263 خوشبخت 1403-02-27 17:25
به نقل از سعاح:

نه بابا- چقد مانگرانیم داش عمرها تباه شد ما چقدخوشبختیم همه چی ارومه
نقل قول کردن
-2 #6262 یاور محمودی 1403-02-27 17:22
به نقل از سعاح:
خودم فیلم رو گذاشته بودم۔ کوری یا ادای کورها رو درمیاری؟ ماله کش چندش!

سعاح من به خانلر خانی ادمین مبشران گفتم بی سواد از گروه مبشران با اردنگی شوتم کرد خوبه اون اینجا نیست بلغور کنه
نقل قول کردن
-7 #6261 هعی 1403-02-27 17:17
به نقل از سعاح:

اقا مام میدونیم حکومت غیر معصوم خنده دار میشه کاراش ولی نمی شه کشورو ول کرد برا 4تا زن ودختر که با برهنگی همه چیز را بر باد بدن نکنه تو فک می کنی محمود بیاد شیر تو خرمیکنه بابا نمی شه تا شرایط نباشه
گیری کردیما هرکسی نغمه خود خواندو رود صحنه همینه که هست سعاح تو وهمپالگی ها هم8سال هیچی نکردین فقط خزانه800میلیارد ی را پاشوندین رفت بر باد4تا اپارتمان دربگل ساختین
نقل قول کردن
0 #6260 ابن عربی 1403-02-27 17:05
رأيت ليلة أني نكحت نجوم السماء كلها فما بقي منها نجم إلا نكحته بلذة عظيمة روحانية ثم لما كملت نكاح النجوم أعطيت الحروف فنكحتها...»

\ شبی در خواب با ستارگان جماع کردم و لذت روحانی عظیمی بر من دست داد. تا جایی که هیچ ستاره‌ای نماند مگر آنکه با او جماع کردم؛ سپس حروف الفبا برایم آورده شد و با آن‌ها نیز جماع کردم.

الفتوحات المکیة، تالیف ابن عربی، جلد ۴، صفحه ۵۵۹، چاپ دار احیاء التراث العربی
نقل قول کردن
+2 #6259 شاعر مهدوی 1403-02-27 16:22




پیروانت از پکن تا منهتن!
رهروانت از فلسطین تا یمن

شد مریدت عالمی سید علی
بوده سربازانت آنسوی وطن

شد هوادار تو هر که با تو بود
شد طرفدار تو بی حد مرد و زن

یاورانت جملگی مرد خدا
جان به کف یاران تو دشمن فکن

بارک الله ای خراسانی ما
مرحبا بر این شکوه نقطه زن

ای علی ای رهبر آزادگان
ذوالفقار حیدری خیبر شکن

از تو لرزیده دل مستکبران
نام تو رنج و بلای اهرمن

رهبر آزادگان عالمی
در دل مستضعفان نامی کهن

میدرخشد نام تو سید علی
نام تو جاوید بر بام وطن


#سید_علی
نقل قول کردن
+4 #6258 سعاح 1403-02-27 15:31
نقل قول کردن
0 #6257 سعاح 1403-02-27 14:38
به نقل از رایحه ظهور:

قضاوت مغرضانه ی شما واقعا تاسف آوره

این فیلم صحنه مورد ی اشاره ی شماست

کاملا در این فیلم مشخصه که این زن بی حیا پس از تذکر ، خودش برهنه میشه

ruberunews.com/.../...


اگه این فیلم رو ندیدی و دارای سیاه نمایی و تخریب می کنی وای با حالت و اگر فیلم رو دیدی و بازم داری لجن پراکنی می کنی بازم وای به حالت که بعض و کینه کورت کرده!

خودم فیلم رو گذاشته بودم۔ کوری یا ادای کورها رو درمیاری؟ ماله کش چندش!
نقل قول کردن
+1 #6256 رایحه ظهور 1403-02-27 13:13
«کربلا طریق‌الاقصی» شعار اربعین امسال شد

این شعار بسیار هوشمندانه و درست انتخاب شده، ای کاش از ظرفیت اربعین برای تبدیل شدن به یک جریان و جنبش بزرگ علیه صهیونیست ها و زمینه سازی برای ظهور منجی بیشتر استفاده کنیم، به گفته معمار کبیر انقلاب راه قدس از کربلا می گذرد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار


کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه فرهنگی مبشران ظهور می باشد